суббота, 12 января 2019 г.

Модуль 9-10-11

  Неймовірні ємоційні враження від знайомства з вправою 
Бібікті-Бібіті-Бом (Міксер, Тостер, Слон). 

Вже уявляю з яким задоволенням будуть грати діти, бо ми дорослі гралися б і гралися б!
  Сьогодні знайомилися з методикою вправи 3-2-1, коли при роботі в групах опоненти дають конкретні рекомендації, запитання та пропозиції щодо покращення роботи. Ця вправа на моє здивування була дуже корисною бо рекомендації від людини, яка вперше чує ідею проекту виявляються як ковток свіжого повітря!
 Для мене корисною виявилася вправа на проведення самоаналізу з використання диференційованого навчання. Доповнювали план проекту організацією методами диференціованого навчання та навчання дітей з особливими потребами.
   Мені сподобалось працювати з  он-лайн ресурсами для створення дидактичних матеріалів. Цих ресурсів дуже багато і цікаво те що можно користуватися вже готовими наробками.
8 кл  Тема Алгоритмізація
    Робота з діаграмами
Пройшли дві форми самооцінювання. Працювали над робробкою оцінюванням фасілітатора. 
  Неймовірно комфортна і доброзичлива атмосфера тренінгу дала змогу в такий короткий термін, пройти насичений тренінг і отримати нові ідеї проектів і розробити плани проектів, методичні та дидактичні матеріали, а також приклади учнівських та вчительських робіт.
Як я люблю навчатись! Всім бажаю нових цікавих ідей та проектів і їх реалізації!

Комментариев нет:

Отправить комментарий