четверг, 10 января 2019 г.

Модуль 4-5

Сьогодні для мене був дуже насичений день. День почався з роботи в парах. Я дякую Тетяні хза допомогу. Мені було цікаво дізнатися про її проект для учнів 8 класу з історії, дуже зрозумілі запитання і важливі в житті навички аналізу історичних постатей та подій. Також я дякую Тетяні і я дуже рада, що за її допомогою нарешті визначилась з дослідженням в своему проекті.

Чи можна розвивати бізнес в селі? Чи можуть діти бути бізнесменами і заробити на свою мрію? Дуже цікаво для мене була робота з документами про формувальне оцінювання, я розумію що треба перестроюватись, щоб за новими вимогами розвивати навички дітей та відслідковувати їх розвиток. 

Мені дуже цікаво було зрозуміти цілі формувального оцінювання. 
Дуже цікаво розбір презентацій про авторські права, хоч я вже знала дещо, але все ж була нова інформація про авторське право на перетворені музичні твори та інш.
Сьогодні для мене дуже корисною була робота зі своїм блогом додавання малюнку, посилань тощо. За сьогодні зробили вчительську презентацію, анкету для опитування учнів, корисно для учнів зробили список корисних посилань. Особливо для мене цікавою була інформація Критичне оцінювання Інтернет ресурсів. Настрій гарний. Дуже дякую за сьогоднішній день!

4 комментария:

  1. Пані Світлано, бажаю Вам творчого натхнення і втілення теоретичних знань, набутих під час тренінгу, в реальний освітній процес

    ОтветитьУдалить
  2. Мої вітання, пані Світлано! Дуже цікавий проект. Бажаю успіхів!! Творчих успіхів у подальшій роботі!

    ОтветитьУдалить