Я хочу створити власну колекцію закладок на сайти.
Я хочу розуміти поняття формуючого оцінювання та приклади інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.
Я хочу знати як формувати питання, для допомоги учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Я хочу вміти розробляти стратегії для здійснення диференційованого навчання, та завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Сьогоднішній день для мене був дуже насичений, цікаво відчути себе знову в ролі учня. Дуже швидко плинув час інколи ідей дуже багато, а іноді наступає ступор. Дякую тренерам за гарні вправи перед вивченням чергового модуля, вони дають можливість перезавантажити мізки!
https://kliomacom.ua/photo-gallery
Я хочу розуміти поняття формуючого оцінювання та приклади інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.
Я хочу знати як формувати питання, для допомоги учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Я хочу вміти розробляти стратегії для здійснення диференційованого навчання, та завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Сьогоднішній день для мене був дуже насичений, цікаво відчути себе знову в ролі учня. Дуже швидко плинув час інколи ідей дуже багато, а іноді наступає ступор. Дякую тренерам за гарні вправи перед вивченням чергового модуля, вони дають можливість перезавантажити мізки!
https://kliomacom.ua/photo-gallery
Мої вітання, п. Світлано!
ОтветитьУдалитьСпробуйте наступного разу більше писати про те, що Вас вразило, сподобалося, давалося легко... що здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, які запитання виникли.
А ще в наступному дописі спробуйте зацікавити собою, щоб у Ваших читачів виникло бажання поспілкуватися з Вами, підтримати чи заперечити Ваші ідеї!
Успіхів вам і натхнення!
Дякую, Анна! Буду старатися.
Удалить